27 Şubat 2013 Çarşamba

27 Şubat özeldir :)

                         Şubatın 27 si benim için en özel günlerden biridir... Anlamı derindir bu günün...Canıma can katan, benim hikayemde her zaman baş kahramanım olacak olan,üniversite yıllarımdan bana kalan en güzel hediyem,derdimde sıkıntımda,sevincimde mutluluğumda,başarımda başarısızlığımda her zaman arkamda ki koca dağım... İyi ki doğmuş o! İyi ki nasip etmiş yaradan onu bana... İyi ki böyle güzel bir eşe sahip olmuşum ben. İyi ki her sabah gözlerimi açtığımda karşımda gördüğüm o... İyi ki bu büyük aşkın en güzel ispatı var içimde... İyi ki,iyi ki,iyi ki...onunla ilgili iyikilerim hiç bitmez...
                        Küçük dünyamdaki en büyük mutluluğum,huzurum canım sevgilim varlığınla varlığıma sevgi kattın,mutluluk kattın,aşk kattın,birde bu aşkın meyvesini kattın... Daha nice yılların olsun bizimle... Bir elinde oğlun bir elinde ben,ömrün bizimle geçsin... Seni çok seviyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder