13 Şubat 2013 Çarşamba

Bebişimin Cicileri

                  Biz bebek alışverişine başlamıştık çoktan çevreden gelen daha erken yorumlarına kulaklarımızı tıkayarak ;) Kime göre neye göre erken o da tartışılır tabi ama son aylarda bebek eşyaları peşinde koşan yorgun savaşçı olmak istemediğimden bulduğum güzel parçaları alıyorum ben. Bebek için o kadar güzel şeyler var ki insanın içi gidiyor resmen.Ama öyle her bulduğum beğendiğim güzel şeyleri alayım yapmadım şimdiye kadar.Genelde indirimleri takip edip içlerinden ciddi komik fiyatlara düşmüş kıyafetleri de kaçırmadım. Bunlar oğluş için aldıklarımızdan en sevdiklerim;


                  En memnun kalacağım parçalar hiç şüphesiz mothercare den aldığımız çıtçıtlı bodylerimiz..Bebek teni hassas olduğu için %100 pamuklu bodyler olması gerekli bunu da en kaliteli sunan marka mothercare ürünleri. Oğluşumun bunları giyeceği günleri heyecanla bekliyorum.Sağlıkla gelsin bakalım AnnesininKuzusu.
        Bu arada biz kıyafetiydi eşyasıydı diye dolanırken anneannemiz ve babaannemiz de boş durmuyor. Bu yönden gerçekten şanslı olduğumu düşünüyorum. Annem dikiş işlerinde çok  beceriklidir. Bu yüzden oğluşumun nevresimlerini,pike takımlarını,alt açma takımını,battaniyelerini el emeği olarak yapacak bize. Oğluşumun becerikli babaannesi de oğlumun kışlık giyeceklerini bilumum hırka,yelek,atkı,bere(bu arada "murat boz beresi" bile yapmış (: ),battaniyesine kadar her şeyini örmekle meşgul... Hepsi bittiğinde ayrıca el emekleri diye yayınlayacağım burada. Gerçekten şanslı bir bebiş olarak dünyaya gelecek benim oğlum :))
                       
                   Ve son olarak anneannemizin yaptığı oyuncak fillerimiz fily,lily,miny :))) 

1 yorum: