12 Şubat 2013 Salı

Hormonların oyunu :)

                 Hamilelik sendromu diye bir şey var mı bilmiyorum lakin hamile kaldıktan sonra hormonların tamamen sapıttığına bizzat şahidim :) Hamile olduğumu öğrendiğimden beri duygularım tamamen değişti.Bu kadar duygu karmaşasına gireceğim hiç aklıma gelmemişti..Hatta öyle ki ilk hamile olduğumu öğrendiğim akşam televizyonlarda Suriye ile Türkiye arasında savaş senaryolarından bahsediyorlardı. Gecenin bir vakti hüngür hüngür ağlayarak kocamı yataktan kaldırmış ve "Bizde tam çocuk yapacak zamanı bulmuşuz,savaş çıkacak ve bizim çocuğumuz oluyor,bu karışıklıkta napıcaz biz?" diye kocamı ilk hormon sapıtmama şahit etmişliğim vardır :)) Farklı versiyonlardaki hormon sapıtmalarıma başka örneklerde verebilirim.Bir akşam eve gelen koca evde beni hüngür hüngür ağlarken bulur ve sorar "canım n'oldu neyin var" diye ve karşılığında kahkahalarla gülmesine neden olan o cevap gelir; "Bilmiyorum ki ağlayacak hiç bir nedenim yok ama içimden ağlamak geliyor"... Böyle garip bir ruh hali içine girdim işte.
        Annelik,anne olacak olmak gerçekten çok başka bir duygu.Mesela anne sevgisi,anne ve bebeği vs.. kelimelerinin geçtiği her şeye duygulanabilme özelliğim var artık. Kendimden çok onu düşünme, eşimin arada gırgır olsun diye bana söylediği "fedakar anne" lafından gözlerimin dolması ve onun dalga geçmesi...Duygularımı,hormonlarımı daha doğmadan ele geçirdin minik oğlum...Şimdi böyle olduysam acaba sen doğduktan sonra beni neler bekliyor?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder