3 Haziran 2013 Pazartesi

Ve Doğum Yaklaşırken...

                       Şu son zamanlarda malum olaylar çok canımı sıkıyor.İçimden her ne kadar yazmak gelmese de malum son günlerim ve benim duygularımı,yaşadıklarımı yıllar sonra oğlumun okuması için yazmak zorunda hissettim kendimi. Tabi ne yazık ki şu içinde bulunduğumuz durumu düşünerek yıllar sonra derken bile yıllar sonra nasıl bir Türkiye olacak acaba korkusu içimi kaplayarak :( Bu kadar olaylara dışarıda yaşananlara kayıtsız kalmak nasıl bir mantıktır aklım almıyor. Marjinal grupların,siyasi partilerin dışında birde gerçekten birşeylerden rahatsız olan hiçbir parti mensubu olmadan tepkilerini eyleme dönüştüren büyük bir kesim var. Bunları ısrarla görmemek hiçe saymak ve küçük çocuk gibi bu kitlelerle inatlaşmak insanları daha da öfkelendiriyor. Yapıcı olmak, iyimser bir üslup kullanmak bir başbakan için bu kadar zor olmamalı bence... 
       Gelelim bize. Artık oğlumla aynı bedende geçireceğimiz son 10 gün... Heyecan,bekleyiş,sabırsızlık,korku,sevinç karmakarışık duygular içindeyim.Pek alınganım,pek duygusalım! Son 10 günümüz tabi bu son 10 gün içinde keyfinin istediği bir gün çıkıpta gelebilir kuzucum. Sürekli arkadaşlar,eş,dost,aile bireyleri arıyor,mesaj atıyor ne durumdasın?Gelmedi mi oğluşun diye? Ama henüz bizde herhangi bir doğum belirtisi yok. Etraf karışık ya oğlum biraz daha içeride kalmayı tercih ediyor sanırım. Bir haftadır oğluşumun babaannesi yanımızda bana destek oluyor,kendisi ebe olduğu için en büyük şansım galiba. İçim rahat o yanımda ya evde bile doğurabilirim artık :) Haftasonuna da anneannemiz gelecek.Sıkı sıkı tembihledim kuzucuğuma anneannen de gelsin ondan sonra istediğin gün ve saatte gelebilirsin diye bakalım beni dinleyecek mi  :)


                         Bu arada hani insanlar sabırsızlıktan çatlarlar ya, acaba ondan mıdır bilemedim (!) bende bu kuzucuk ne zaman gelecek diye beklerken son haftamda gerçekten çatladım...Çok üzülüyorum, şu zamana kadar ne güzel çatlaksız idare etmiştim ama karnımın birden çok büyümesinden sanırım onca güreşçi gibi yağlanmama rağmen çatır çatır çatlıyorum. Neyse napalım yapacak birşey yok, fedakar anne modunda kuzucuğumun gelmesini beklemekten başka. Şu son günlerimde belkide bir hamilenin en çok ihtiyaç duyduğu dualarınızı bekliyorum, ben ve oğlum için. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder