12 Şubat 2014 Çarşamba

BLOGum 1 Yaşında :)

                     Tam 1 yıl önce bugün küçük bir merhabayla açtım bloğumu. Çoğunluğu oğlumla ilgili anılarımı,tecrübelerimi unutmamak adına kendi dünyamı paylaştığım bir yer oldu bu blog. Şimdi İyi ki açmışım diyorum geçmişteki yazdıklarımı okuyup "Aaa böylemi olmuştu" dediğimde. Zaman, hayatımızda yaşadığımız ayrıntıları süpürerek ilerliyor durmaksızın. Geride sadece derin izleri anımsamamızı sağlayacak şekilde hem de... Peki ya ayrıntılar? Bence yaşadıklarımızın güzellikleri bu ayrıntılarda saklı zaten. Ben bu güzellikleri hiç unutmak istemiyorum o yüzden nacizane dilim döndükçe yazıyorum hayatımda yaşayıp da unutmak istemediğim belli kesitleri. Yazdıklarımda bir parça kendini görüp okuyan varsa eğer ilham vermişse yaşadıklarım birilerine ne mutlu bana ;) Ben; beni,oğlumu,ailemi yazmaya devam edeceğim akreple yelkovana inat. Sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder